دوره آموزش سئو و به همراه جزئیات تخیلی و سئو

Wiki Article

بد نیست که بدانید متخصصان، تکنیک‌های سئو را در سه گروه مختلف دسته‌بندی کرده‌اند. این گروه‌ها عبارتند از: سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری.

گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس از جمله ابزارهایی هستند که می‌توانند به شما در سئو فنی کمک کنند.

البته اینجا لازم است که به نکته‌ای اشاره کنم. درست است که گوگل یک موتور جستجو است و واژۀ موتور هیچ ویژگی انسانی را به یاد آدم نمی‌آورد.

شاید فکر کنید که سئو فقط مزایا دارد و معایبی برای آن وجود ندارد! اگر چنین فکر می‌کنید، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید.

بنابراین اگر الگوریتم‌های گوگل را برای سئو در نظر گرفته باشید، سایت شما همیشه بالا می‌ماند اما اگر الگوریتم‌ها را دور زده باشید، با یک آپدیت گوگل ممکن است از لیست نتایج صفحات اول گوگل محو شوید.

توصیه من این است که تا وقتی در زمینۀ سئو حرفه‌ای نشده‌اید و با ساختار گوگل و طرز کار الگوریتم‌های آن آشنایی کاملی ندارید، از این روش استفاده نکنید.

برای انکر تکست‌ها استراتژی داشته باشید. برای آشنایی کامل با استراتژی و نحوۀ بهینه‌سازی انکر تکست‌ها مقالۀ «چگونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟» را بخوانید.

اگر هنوز وب سایت ندارید می توانید در دوره آموزش جامع سئو شرکت کنید و به شرکت کنندگان دوره جامع سئو بپیوندید.

از سیستم عامل اندروید تا سرویس ایمیل و ده‌ها سرویس دیگر مثل مرورگر کروم، گوگل آنالیتیکس و... همه متعلق به شرکت گوگل هستند. گوگل به اقیانوسی از اطلاعات مردم و رفتار کاربران دسترسی دارد.

مزیت اول: به لینک‌سازی کمک می‌کند؛ یعنی شما می‌توانید در شبکه‌های مختلف از جمله لینکدین و گوگل‌پلاس لینک‌هایی به مطالب سایتتان ایجاد کنید.

بعد از اضافه شدن الگوریتم مرغ مگس‌خوار به گوگل، تعداد زیادی از سایت‌هایی که بیش از حد از یک کلمۀ کلیدی خاص استفاده کرده بودند جریمه شدند و جایگاه خوبشان را در گوگل از دست دادند. این الگوریتم تحولاتی زیادی را در زمینۀ بازاریابی محتوا هم ایجاد کرده است و شناختن درست آن واجب است، توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با آن مقالۀ دیگر من را با نام «الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و چه تاثیری روی سئوی سایت شما دارد؟» بخوانید.

صفحه اصلی دوره ها مقالات آموزشی درباره ما تماس با ما ۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۰۷ ثبت نام کنید ورود

بد نیست بدانید که سئو تکنیکال زیر مجموعه‌ی سئو داخلی است اما گستردگی این بخش باعث شده است تا بسیاری آن را به عنوان یک مرحله جدا معرفی کنند. ما هم در این مقاله برای اینکه اهمیت این بخش از سئو را به خوبی درک کنید، آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده‌ایم. سئو در واقع تعریفی از این سه مرحله است که در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازیم.

برای آموزش سئو سایت لازم است در ابتدا با انواع روش‌های سئو کردن سایت آشنا شویم. سپس به منظور آموزش سئو به زبان ساده به بررسی هر نوع و جزئیات آن می‌پردازیم.
روش‌های مختلفی برای لینک‌سازی خارجی وجود دارد که برخی از آن‌ها جزو تکنیک‌های کلاه‌سیاه محسوب می‌شوند و برخی دیگر کلاه‌سفید. توصیۀ ما استفاده از تکنیک‌های کلاه‌سفید است. برای مثال تولید محتوای ارزشمند و باکیفیت که باعث می‌شود سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر از مطالب شما استفاده کنند و به سایتتان به عنوان منبع لینک بدهند، جزو تکنیک‌های کلاه سفید است و خرید بک‌لینک‌های اسپم (لینک‌هایی که از سایت‌های بی‌کیفیت خریداری شده‌اند) جزو تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه.

.. بحث انتقال تجربه است نه تدریس یه حوزه تو دیجیتال مارکتینگ .

پشتیبانی دوره , البته جدا از اینکه جلسات پرسش و پاسخ به کليک کنيد همراه پشتیبانی دوره تا ۳ ماه و معرفی کانال خصوصی برای دریافت تمام مواد لازم ( قالب ، افزونه و نرم افزار ) که در کلاس مطرح خواهد میشه به همراه ویدئوهای اختصاصی دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیره و در صورت نیاز با وبینار پاسخ پرسش های احتمالی شما عزیزان داده میشه و از همه مهمتر گواهی معتبر دو زبانه دانشگاه شریف به تمام عزیزان داده میشه .... دیگه چی میخواین ؟؟!!

شاید فکر کنید که سئو فقط مزایا دارد و معایبی برای آن وجود ندارد! اگر چنین فکر می‌کنید، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید.

برای پیاده‌سازی هر یک از مفاهیم و حتی تکنیک‌های سئو، روش‌های مختلفی وجود دارد اما باید توجه داشته باشید که برخی از این راه‌ها، می‌تواند به ضرر سایت شما تمام شود.

توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با تاثیر سرعت سایت روی سئو و همینطور روش‌های افزایش سرعت سایت، راهنمای کامل سرعت سایت را بخوانید.

به قول معروف گوگل آنقدر اطلاعات از ما دارد که بهتر از مادرمان ما را می‌شناسد!

.. )، آمار دقیق ترافیک سایت، نحوۀ ورود کاربران به صفحه، صفحاتی که کاربران بعد از ورود به سایت شما بازدید کرده‌اند، نرخ تبدیل کاربران به مشتری و اطلاعات دیگر را به‌دست آورید.

میتوانید از کلاسهای آموزش سئو و یا از مقالات آموزش سئو استفاده ببرید.

لینک سازی در بخش سئوی داخلی سایت به دو دسته تقسیم می‌شود:

اولاً با این کار به گوگل نشان می‌دهید که محتوای صفحۀ شما مرتبط با آن صفحۀ خوبی است که لینک کرده‌اید و شاید حتی این پیغام را به گوگل برسانید که مطلبی کامل‌تر از نوشتۀ رقیب تولید کرده‌اید.

به تجارت های تازه کاری که قادر به تقبل هزینه های سئو یک وب سایت نمی باشند توصیه می کنیم که خودشان سئو را بیاموزند و همزمان با یادگیری هر نکته، سعی در پیاده سازی آن در وب سایت نمایند.

دقت داشته باشید که این محتوی که ما در نظر داریم گوگل ترنسلیت خیلی خوب ترجمش میکنه و بدون نقص هست.

اگر دو وب‌سایت مختلف یک‌چیز یکسان را به فروش برسانند، سایتی که برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده است و سئو مناسبی دارد، بازدیدکننده بیشتری به دست می‌آورد و درنتیجه فروش بیشتری نیز خواهد داشت و اینجا به طور کامل درک خواهید کرد مفهوم سئو چیست و با چه هدفی انجام می‌گیرد.

Report this wiki page